«Եթե Տուլայի դեպքից հետո տրանսպորտի նախարարությունը հետևություններ աներ, այսօրվա դեպքը չէր կրկնվի»,- համացանցում իրենց բողոքն են արտահայտում օգտատերերն` անդրադառնալով Հյուսիսային Օսիայում վթարի ենթարկված Մոսկվա-Երևան երթուղին իրականացնող ավտոբուսին, որը
ոչ կանոնավոր ուղևորափոխադրում էր իրականացնում:
Ռուսաստանում նախորդ տարվա նոյեմբերին 9 մարդու մահվան ելքով վթարի ենթարկված «Կինգ Դելյուսք» ընկերության ավտոբուսը ևս աշխատում էր որպես ոչ կանոնավոր, այսինքն՝ արտոնագիր չունեցող ուղևորափոխադրող էր։ (Հայաստանից ավտոբուսով Ռուսաստան մեկնողները հիմնականում օգտվում են արտոնագիր չունեցող ընկերություններից):
Տուլայի դեպքից հետո ՀՀ տրանսպորտի և կապի այն ժամանակվա նախարար Գագիկ Բեգլարյանը գործադիրին ներկայացրեց «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու նախագիծը, որով առաջարկվում էր «կանոնակարգել միջպետական ոչ կանոնավոր ուղևորափոխադրումների իրականացման գործընթացը՝ պահպանելով ուղևորափոխադրումների սկզբունքը, հստակ կանոններ սահմանել՝ բարձրացնելով ուղևորափոխադրումների անվտանգությունը և սպասարկման որակը»: Կառավարությունը հավանության արժանացրեց ոչ կանոնավոր ուղևորափոխադրումներ իրականացնողների նկատմամբ վերահսկողական մեխանիզմներ սահմանող այդ նախագիծն, ուղարկեց Աժ, բայց մինչ օրս այն չի դրվել քննարկման:
Ստացվում է` Տուլայում տեղի ունեցածից հետո նախագիծը միայն անունով դարձավ «շտապ մշակելու ենթակա» ու այդպես էլ մնաց թղթի վրա: